Η λογική επικαλείται
τον ορατό κόσμο σαν μαρτυρούμενη ένδειξη ύπαρξης
(..όταν ορώ τα έργα των χεριών Σου../ψαλμός)


Επίγεια μάτια αδυνατούν να ατενίσουν το «απρόσιτο» φως, που η θεότητα "οικεί"

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Πιστεύω σε σένα



Πιστεύω σε σένα

Δημιουργός: Evita[Iris], Iris

Ένα ποίημα για να δώσει κουράγιο...

Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info

Μπορεί να μην είσαι αυτό που πάντα ονειρευόμουνα
Μπορεί ποτέ έτσι να σε φανταζόμουνα
Αλλά ό,τι και να γίνει, κι ας είναι όλα ένα τεράστιο ψέμα
Θέλω να ξέρεις, πιστεύω σε σένα

Τα όνειρά σου μοιάζουν με λουλούδια έτοιμα ν' ανθίσουν
Και τα μπουμπούκια τους μυρωδιά τον αγέρα να γεμίσουν
Τα μαλλιά σου μοιάζουν με μαλλιά αγγέλου που πετά
Κι η αγάπη σου φυσά αγέρα στα πανιά

Μπορεί να μην είσαι εσύ η αγγελική μορφή
Που δέσποζε στα όνειρά μου ειδυλλιακή
Μπορεί να μην κλαις και να στάζουν τα μάτια σου μαργαριτάρια
Αλλά έχεις, απ' όσα έχω δει, τα πιο υπέροχα μάτια

Μ' ένα χαμόγελο σου φωτίζεται ο ουρανός
Και οι μέρες οι δύσκολες και σκοτεινές φεύγουν σαν καπνός
Να ξέρεις ότι μαγεύομαι μ' ένα σου μόνο βλέμμα
Πιστεύω με τόσο πάθος σε σένα

Όταν γελάς ανθίζει η πλάση
Όταν κλαις ο ουρανός συννεφιάζει
Με όλη μου την αγάπη, και με χείλια βασανισμένα
Σου φωνάζω πώς τώρα και για πάντα εγώ πιστεύω σε σένα

Αν και ποτέ την πόρτα μου χτυπήσεις
Και τη φροντίδα και στοργή μου ζητήσεις
Εγώ θα είμαι εδώ, με μάτια βουρκωμένα
Μαζί σου θα 'μαι γιατί πιστεύω μ' όλη μου την καρδιά σε σένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου