Η λογική επικαλείται
τον ορατό κόσμο σαν μαρτυρούμενη ένδειξη ύπαρξης
(..όταν ορώ τα έργα των χεριών Σου../ψαλμός)


Επίγεια μάτια αδυνατούν να ατενίσουν το «απρόσιτο» φως, που η θεότητα "οικεί"

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις?



Μία ομάδα επαγγελματιών ερεύνησε ένα δείγμα παιδιών 4-8 ετών ως προς την ερώτηση :
"Τί σημαίνει αγάπη".
Οι απαντήσεις ήταν οι εξής:

Τόνια 6 ετών
"Όταν η γιαγιά μου έπαθε αρθρίτιδα δεν μπορούσε να βάψει τα νύχια των ποδιών της γιατί δεν μπορούσε να σκύψει. Έτσι της τα έβαφε ο παπούς μου παρότι και αυτός είχε αρθρίτιδα στα χέρια του."

Ρεββέκα 8 ετών
"Όταν κάποιος σε αγαπά ο τρόπος πού προφέρει το όνομά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του."

Βασίλης 4 ετών
"Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλο."

Κάρολος 5 ετών
"Αγάπη είναι όταν βγαίνεις γιά φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητήσεις να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του."

Χριστίνα 6 ετών
"Αγάπη είναι αυτό πού σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη."

Λευτέρης 4 ετών
"Αγάπη είναι όταν η μαμά φιάχνει καφέ γιά τον μπαμπά και πίνει πρώτα μιά γουλιά εκείνη γιά να δεί αν τον πέτυχε."

Δανιήλ 7 ετών
"Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις συνέχεια να είσαι μαζί με τον άλλο και να μιλάτε. Η μαμά μου κι ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία."

Αιμιλία 8 ετών
"Η αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα, αν σταματήσεις το άνοιγμα θα ακούσεις την αγάπη."

Πάνος 7 ετών
"Αν θέλεις να μάθεις ν αγαπάς καλύτερα πρέπει να ξεκινήσεις από ένα φίλο πού μισείς."

Νίκη 6 ετών
"Υπάρχουν δύο είδη αγάπης. Η αγάπη των ανθρώπων και η αγάπη του Θεού. Αλλά ο Θεός τα έχει φιάξει και τα δύο."

Τζένη 8 ετών
"Η αγάπη είναι όταν λες σε ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα."

Ελλη 7 ετών
"Η αγάπη είναι σαν το γέρο και τη γριά πού μετά από τόσα χρόνια πού γνωρίζονται είναι ακόμα φίλοι."

Θωμάς 6 ετών
"Κατά τη διάρκεια του ρεσιτάλ πιάνου μου μ΄έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας. Ηταν ο μόνος πού το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο φόβος."

Μαρία 8 ετών
"Η μαμά μου με αγαπάει πιό πολύ απ όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω γιά ύπνο."

Κλαίρη 6 ετών
"Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στο μπαμπά την καλύτερη μερίδα φαί."

Ελένη 5 ετών
"Η αγάπη είναι όταν η μαμά βλέπει τον μπαμπά αξύριστο και βρώμικο και πάλι πιστεύει ότι είναι ωραιότερος κι απ τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ."

Χρήστος 7 ετών
"Αγάπη είναι όταν το σκυλάκι σου, σου γλύφει το πρόσωπο ακόμα κι αφού το άφησες μόνο του όλη μέρα."

Μαριάννα 4 ετών
"Ξέρω ότι η αδελφή μου μ αγαπά γιατί μου δίνει όλα τα ρούχα της ακόμα κι αν πρέπει να βγεί έξω και να αγοράσει άλλα."

Λάμπρος 4 ετών
"Αφήνω την μεγαλύτερη αδελφή μου να με πειράζει γιατί η μαμά λέει ότι με πειράζει επειδή μ αγαπάει. Κι μετά εγώ πειράζω την μπέιμπι σίτερ γιατί την αγαπάω."

Αλεξάνδρα 4 ετών
"Όταν αγαπάς κάποιον οι βλεφαρίδες σου ανοιγοκλείνουν και βγάζουν αστεράκια."

Κατερίνα 7 ετών
"Αγάπη είναι όταν η μαμά βλέπει το μπαμπά στην τουαλέτα και δεν σιχαίνεται."

Μάρκος 6 ετών
"Δεν πρέπει να λές σ αγαπώ αν δεν το εννοείς. Αλλά αν το εννοείς πρέπει να το λες συνέχεια γιατί οι άνθρωποι ξεχνάνε."

2 σχόλια:

  1. ΑΝ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ 28ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΜΟΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΣ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ, ΑΛΗΘΙΝΗ, ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΥΧΕΡΟΙ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΝΙΩΣΑΜΕ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο αξίζει μια ψυχή δεν αξίζει ο κόσμος όλος.
    Η Γνώση είναι βιωματική,
    χαρά σε σένα που το έχεις γευθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή