Η λογική επικαλείται
τον ορατό κόσμο σαν μαρτυρούμενη ένδειξη ύπαρξης
(..όταν ορώ τα έργα των χεριών Σου../ψαλμός)


Επίγεια μάτια αδυνατούν να ατενίσουν το «απρόσιτο» φως, που η θεότητα "οικεί"

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτό το μεγάλο κακό, Από πού προέρχεται;




Μες στο κενό θησαύριζα και τώρα πάλι

μες στους θησαυρούς μένω κενός

---------------

Αυτό το μεγάλο κακό?

Από πού προέρχεται ?

Πως μπορεί να κλέψει τον κόσμο?

Ποια ρίζα και ποιος σπόρος το έκανε να αυξηθεί?

Ποιος το κάνει αυτό?

Ποιος μας σκοτώνει?

Στερώντας μας την ζωή και το φώς?

Κοροϊδεύοντας μας με τη θέα, του τι θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε?

Επωφελούν τα ερείπιά μας την Γη?

Βοηθάει το γρασίδι να μεγαλώνει ή τον ήλιο να λάμψει?

Είναι αυτό το σκοτάδι μέσα σου επίσης?

Έχετε περάσει μέσα από αυτή τη νύχτα?

----------------

Είναι που οι άνθρωποι δεν το θελήσανε ειδαλλιώς...


Τέτοιαν εύστοχη δείξε αδεξιότητα

και να: ο Θεός!

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

«οι Έλληνες είναι ικανοί για το καλύτερο όταν τα πράγματα έχουν φτάσει στο χειρότερο».
Βλέπω έναν Άλλο Κόσμο.
Κάποιες στιγμές
σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι......
....η Φαντασία Μου

6 σχόλια:

  1. Κρίμας κρίμας κόσμε
    σ' εξουσιάζουν μέλλοντες νεκροί•
    και κανείς κανείς δεν έλαχε
    δεν έλαχε ν' ακούσει ακόμη
    καν φωνήν αγγέλων καν υδάτων πολλών
    καν εκείνο το«έρχου» που σε νύχτες αϋπνίας μεγάλης
    ονειρεύτηκα
    Απόσπασμα "ΠΑΤΜΟΣ" ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέπω έναν Άλλο Κόσμο.
    Κάποιες στιγμές
    σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι......
    ....η Φαντασία Μου

    Όταν σκέπτεσαι λουλούδια μέσα στο μυαλό σου και στην καρδιά σου τότε θα φυτρώσουν.
    ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ.

    ΟΜΟΡΦΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας έπιασα και τους δύο......Μητέρα η επανάληψη, της μαθήσεως!
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ το χέρι που επιστρέφει
    από φόνο φριχτόν και τώρα ξέρει
    ποιός αλήθεια ο κόσμος που υπερέχει
    ποιό το "νυν" και ποιό το "αιέν" του κόσμου :

    ΝΥΝ το αγρίμι της μυρτιάς Νυν η κραυγή του Μάη
    ΑΙΕΝ η άκρα συνείδηση Αιέν η πλησιφάη

    Νυν νυν η παραίσθηση και του ύπνου η μιμική
    Αιέν αιέν ο λόγος και Τρόπις η αστρική

    Νυν των λεπιδόπτερων το νέφος το κινούμενο
    Αιέν των μυστηρίων το φως το περιιπτάμενο

    Νυν το περίβλημα της Γης και η Εξουσία
    Αιέν η βρώση της Ψυχής και η Πεμπτουσία

    Νυν της Σελήνης το μελάγχρωμα το ανίατο
    Αιέν το χρυσοκύανο του Γαλαξία σελάγισμα

    Νυν των λαών το αμάλγαμα και ο μαύρος Αριθμός
    Αιέν της Δίκης το άγαλμα και ο Μέγας Οφθαλμός

    Νυν η ταπείνωση των Θεών
    Νυν η σποδός του Ανθρώπου

    Νυν Νυν το μηδέν

    και ΑΙΕΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ, Ο ΜΕΓΑΣ !
    ΕΛΥΤΗΣ


    Όμορφο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "...μία διαφάνεια
    που να διαπερνά τη γέννησή μου
    μητέρα και πατέρα και βλοσυρούς προγόνους

    οτοτοτοί
    που 'λεγε κι ο γερο-Αισχύλος
    ας τρομάξουμε μήπως και ξυπνήσει
    μέσα μας η γαλήνη κι η ανάγκη της
    απλώσει κάμπο - σχηματίσει επάνω στα νερά
    νέα γη..."

    Οδυσσέας Ελύτης (απόσπασμα "ο κήπος βλέπει")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aφανισθήκαμεν εκεί στην Σαλαμίνα.
    Οά, οά, οά, οά, οά, οά, να λέμε.
    Δικά μας είναι τα Εκβάτανα, τα Σούσα,
    και η Περσέπολις — οι πιο ωραίοι τόποι.
    Τι εγυρεύαμεν εκεί στην Σαλαμίνα
    στόλους να κουβανούμε και να ναυμαχούμε.
    Τώρα θα πάμε πίσω στα Εκβάτανά μας,
    θα πάμε στην Περσέπολί μας, και στα Σούσα.
    Θα πάμε, πλην σαν πρώτα δεν θα τα χαρούμε.
    Οτοτοτοί, οτοτοτοί· η ναυμαχία
    αυτή γιατί να γένεται και ν’ απαιτείται.
    Οτοτοτοί, οτοτοτοί· γιατί να πρέπει
    να σηκωνόμεθα, να παραιτούμεν όλα,
    κ’ εκεί να πηαίνουμε να ναυμαχούμε αθλίως.
    Έτσι γιατί να είναι: μόλις κανείς έχει
    τα περιώνυμα Εκβάτανα, τα Σούσα
    και την Περσέπολιν, ευθύς αθροίζει στόλο
    και πηαίνει προς τους Έλληνας να ναυμαχήσει.
    Aν ναι βεβαίως· άλλο λόγο να μη λέμε:
    οτοτοτοί, οτοτοτοί, οτοτοτοί.
    A ναι τω όντι· τι μας μένει πια να πούμε:
    οά, οά, οά, οά, οά, οά.

    (Από τα Κρυμμένα Ποιήματα 1877;-1923, Ίκαρος 1993
    Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή