Η λογική επικαλείται
τον ορατό κόσμο σαν μαρτυρούμενη ένδειξη ύπαρξης
(..όταν ορώ τα έργα των χεριών Σου../ψαλμός)


Επίγεια μάτια αδυνατούν να ατενίσουν το «απρόσιτο» φως, που η θεότητα "οικεί"

Σάββατο, 22 Μαρτίου 2014

Η πόλις ἡ κοινωνία και ἡ πολιτική



H χώρα δεν είναι πια ανεξάρτητο κράτος, επιτροπεύεται ασφυκτικά (και δικαίως) αφού η αξιοπιστία των κυβερνώντων είναι, διεθνώς, μηδενική. Tώρα, λ.χ. πλησιάζουν εκλογές και η έγνοια των κομμάτων, όλων, δεν είναι ποιος περιφερειάρχης ή δήμαρχος αποδείχτηκε ικανός να συμβάλει στην ανάκαμψη και πρέπει να στηριχτεί για να συνεχίσει τη θετική προσφορά του, όχι. Tα κόμματα δίνουν το χρίσμα με μοναδικό κριτήριο ποιος υποψήφιος μπορεί να κερδίσει τις εντυπώσεις, για να λογαριαστεί η νίκη του θρίαμβος της κομματικής σιχαμάρας.
H μακάβρια αυτή ηλιθιότητα έχει τις μεθόδους και τις τεχνικές να πετυχαίνει, με την έγκριση των ψηφοφόρων, το κορύφωμα του παραλογισμού: Oι φυσικοί αυτουργοί και οι ηθικοί συνεργοί τους στο εν ψυχρώ κακούργημα υπερδανεισμού της χώρας (για τη συντήρηση του πελατειακού κράτους και της λωποδυσίας των κομματικών), οι ίδιοι αυτοί να διαχειρίζονται και τη «σωτηρία» μας από τις συνέπειες των κακουργημάτων τους. Nα κυβερνούν οι θύτες με την ψήφο των θυμάτων τους.
Oι περιουσίες πρωθυπουργών και υπουργών που υπέγραψαν τον εξωφρενικό δανεισμό της χώρας, δεν δημεύονται, ούτε οι μυθικές απολαβές των παρασιτικών στρατιών από υπουργικούς «συμβούλους», αναρίθμητους αργόσχολους κομματικούς εγκαθέτους σε εταιρείες και οργανισμούς του δημοσίου. Aντί να λειτουργήσει «νέμεσις», πουλιέται, όσο-όσο, η υποδομή της χώρας, η κοινωνική περιουσία – «πράγμα τζιβαϊρκόν, πολυτίμητο». -
"Φασισμός παιδί μου, είναι τέσσερις μη εκλεγμένοι ναυπογράφουν την υποδούλωση ενός λαού."
Oταν σε έχουν μεταχειριστεί οι ολίγιστοι και σπιθαμιαίοι, τα τέρατα της ιδιοτέλειας, μόνο σαν αδιαφοροποίητη μονάδα των στατιστικών τους μετρήσεων και ό,τι τους ενδιαφέρει από σένα είναι αποκλειστικά η ψήφος σου και πώς θα σου την υποκλέψουν, τότε μοιάζει έσχατη μωρία να διολισθαίνεις στην επιείκεια που τους νομιμοποιεί να τερατουργούν και να βασανίζουν. 
Χ.Γιανναρά

6 σχόλια:

  1. για μια ακόμη φορά εύστοχος ο Γιανναράς, τον αγαπημένο μου π.Μεταλληνό- έχω πολλά χρόνια να τον ακούσω-τον αποθηκεύω για αργότερα

    καλό αγώνα αδελφέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΡΟΥΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...

    ΤΟ ΜΑΤ,ΜΟΝΟ ΜΙΑ...

    ΡΩΣΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ...

    ΩΡΑΙΟΣ Ο ΜΠΡΟ ΜΟΥ !!!ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΨΗΦΟΥΣ ...

    ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΔΕΡΑΚΟ ΜΟΥ,ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!

    ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΑΤ...ΖΚΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συναλλαγή είναι η εν πρυτανείω σίτησις, αι εκ του δημοσίου ταμείου παροχαί, τα ρουσφέτια. Συναλλαγή είναι και η εις παρανόμους δίκας προστασία. Συναλλαγή είναι και η προς παραγραφήν οφειλομένων φόρων συνδρομή και η παράνομος εξαίρεσις κληρωτών. Συναλλαγή είναι και η δωροδοκία. Τώρα, ποίος προστάτης, ποίος πολιτευόμενος, ποίος βουλευτής είναι ιπποτικώτερος; Εκείνος, όστις εκ του ιδίου ταμείου αγοράζει τας ψήφους των εκλογέων, ή εκείνος όστις τα αγοράζει εκ του δημοσίου θησαυρού;

    Εκείνος, όστις πληρώνει εκ του θυλακίου του ή εκείνος, όστις πληρώνει εκ των χρημάτων του έθνους, χρημάτων ξένων, τα οποία εις την Ελλάδα μάλιστα εσυνηθίσαμεν όλοι να θεωρούμεν έρμα και σκοτεινά;…» Και δεν αφήνει θέμα για θέμα που να μην έχει το σημερινό του ανάλογο. «Το τέρας το καλούμενον «επιφανής» τρέφει την φυγοπονίαν, την θεσιθηρίαν, τον τραμπουκισμόν, τον κουτσαβακισμόν, την εις νόμους απείθειαν. Πλάττει αυλήν εξ αχρήστων ανθρώπων, παρασίτων, τα οποία αποζώσιν εξ αυτού, παχυνόμενα επιβλαβώς. Σηπόμενα…». […]

    «Η αργία εγέννησε την πενίαν.
    Η πενία έτεκεν την πείναν.
    Η πείνα παρήγαγε την όρεξιν.
    Η όρεξις εγέννησε την αυθαιρεσίαν.
    Η αυθαιρεσία εγέννησε την ληστείαν.
    Η ληστεία εγέννησε την πολιτικήν.
    Ιδού η αυθεντική καταγωγή του τέρατος τούτου». […]
    «Ανέκαθεν τα αξιώματα ήσαν αγοραστά !

    «Οι Χαλασοχώρηδες» ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ



    ΤΟ ΡΟΥΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...

    ΤΟ ΜΑΤ,ΜΟΝΟ ΜΙΑ...
    Πολύ καλό!!!!!!!!!!!

    ....τότε μοιάζει έσχατη μωρία να διολισθαίνεις στην επιείκεια που τους νομιμοποιεί να τερατουργούν και να βασανίζουν.


    ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ!
    Είναι μια υπέροχη ομιλία με όλα αυτά που απουσιάζουν, και που αναζητούμε οι άνθρωποι για να κάνουμε την ζωή μας Ανθρώπινη κ ουσιαστική!
    αδιαλείπτως, στον αγώνα!
    Καλό απογευμα αδερφή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. PISTOS 788
    Yio bro! Πέντε αισθήσεις για να νιώσουν!
    Αυτό που χρειαζόμαστε είναι περισσότεροι άνθρωποι που να ειδικεύονται στο αδύνατο.
    http://www.youtube.com/watch?v=dolwCWIt1ag&feature=share
    Καλό απόγευμα αδερφέ μου..!!! δύσκολη γραμμή έχεις τις μεσημεριανές ώρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι εσύ Ανώνυμους!!!
    «Το τέρας το καλούμενον «επιφανής» τρέφει την φυγοπονίαν, την θεσιθηρίαν, τον τραμπουκισμόν, τον κουτσαβακισμόν, την εις νόμους απείθειαν. Πλάττει αυλήν εξ αχρήστων ανθρώπων, παρασίτων, τα οποία αποζώσιν εξ αυτού.....Διαμάντη ο Παπάς!

    Πλουσιότατο σε συμβολισμούς είναι το σχήμα του Σταυρού. Οι πατέρες μας μιλούν για τις δυο διαστάσεις του. Η οριζόντια διάσταση πάνω στην οποία ο Χριστός απλώνει τα χέρια του, σαν να θέλει τρόπον τινά να μας ¨αγκαλιάσει¨" όλους, συμβολίζει την αγάπη προς τον πλησίον, ενώ η κάθετη διάσταση πάνω στην οποία απλώνονται η Τιμία Κεφαλή, ο κορμός και τα κάτω άκρα, συμβολίζει την αγάπη του Θεού προς τον άνθρωπο.
    Η αγάπη μας για να είναι υγιής, πρέπει να εμπεριέχει και τις δύο αυτές διαστάσεις. Αν η μια διάσταση λείπει, η αγάπη μας είναι νευρωτική, διεστραμμένη, εγωιστική, ψεύτικη, υποκριτική. Αν λείπει η αγάπη προς τον πλησίον ο άνθρωπος αγκλωβίζεται σε έναν ιδιότυπο μονοφυσιτισμό, ασχολούμενος μόνο με τα "πνευματικά". Αν λείπει η αγάπη προς τον Θεό, ο άνθρωπος εκκοσμικεύεται και η αγαθοεργία του μεταπίπτει σε εργασιοθεραπεία για να ξεπερνάει την πλήξη του ή για να εξογκώνει το αυτοείδωλό του.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή