Η λογική επικαλείται
τον ορατό κόσμο σαν μαρτυρούμενη ένδειξη ύπαρξης
(..όταν ορώ τα έργα των χεριών Σου../ψαλμός)


Επίγεια μάτια αδυνατούν να ατενίσουν το «απρόσιτο» φως, που η θεότητα "οικεί"

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Αποδυνάμωσης του ηθικού του Έλληνα

Δεν ΕΙΣΑΙ αυτό που είσαι και θέλεις να είσαι αυτό που ΔΕΝ είσαι;


ΔΕΣ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Το σαλόνι στο κάθε σπίτι, λειτουργεί σαν ένα εργοστάσιο διαμόρφωσης, ρηχών και κατευθυνομενων συνειδήσεων..!

Ο Ελληνας λοιπόν σήμερα είναι ένας λαός που έχει δεχτεί την εξής προπαγάνδα...:
ότι σαν λαός είμαστε τεμπέληδες που έχουμε όρεξη μονο για διασκέδαση, και για σπαταλες, δουλεύουμε λίγο, ξοδεύουμε πολλά, και λογω αυτού του τρόπου ζωής έχουμε μεγάλο μέρος ευθύνης για την χρεοκοπία της Ελλάδας...


Αλλά αν τελικά ο άνθρωπος ασκώντας την ελευθερία του επιλέξει το είναι αντί του μη είναι, δηλαδή της αυτοκτονίας ή του μηδενός, αυτό που επιλέγει για τον Ντοστογιέφσκι δεν είναι παρά το είναι του έσχατου παραλογισμού, δηλαδή την οδύνη και το πάθος. Γράφει πάλι στο Υπόγειο: «και γιατί είστε πεπεισμένοι πως ο άνθρωπος έχει ανάγκη μόνο από εκείνο που είναι κανονικό και θετικό, και πως μόνη η ευτυχία είναι χρήσιμη για τον άνθρωπο; Λέτε ο άνθρωπος αγαπά μόνο την ευτυχία; Μα ίσως να αγαπά άλλο τόσο τον πόνο. Και μπορεί ο πόνος να του είναι τόσο χρήσιμος όσο και η ευτυχία... Ο πόνος; Μα είναι και η μόνη αιτία της συνείδησης... Η συνείδηση βρίσκεται πολύ πιο πάνω από το δύο και δύο κάνουν τέσσερα... Όσο οπισθοδρομικό και αν φαίνεται, σίγουρα (ο πόνος) αξίζει περισσότερο από το τίποτε».

Για ν' αποφύγει, λοιπόν, κανείς το «τίποτε», το μηδέν, το μη είναι, την αυτοκτονία, πρέπει να επιλέξει το είναι ως πόνο.
Πηγή: /www.antifono.gr

5 σχόλια:

  1. Το θεμελιώδες στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου είναι η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής, που έγκειται στην εκτροπή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και τις αποφασισμένες από τις οικονομικές και πολιτικές ελίτ αλλαγές, μέσω της τεχνικής του κατακλυσμού συνεχόμενων αντιπερισπασμών και ασήμαντων πληροφοριών.


    Η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής είναι επίσης απαραίτητη για να μην επιτρέψει στο κοινό να……ενδιαφερθεί για απαραίτητες γνώσεις στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της κυβερνητικής.
    «Διατηρήστε την προσοχή του κοινού αποσπασμένη, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμάλωτη θεμάτων που δεν έχουν καμία σημασία. Διατηρήστε το κοινό απασχολημένο, τόσο πολύ ώστε να μην έχει καθόλου χρόνο για να σκεφτεί – πίσω στο αγρόκτημα, όπως τα υπόλοιπα ζώα». (απόσπασμα από το κείμενο: Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΛΟΙ ΑΔΡΑΝΟΥΣΑΝ.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΧΕ ΜΑΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ.
    ΟΛΟΙ ΑΠΛΩΣ ΕΠΙΒΙΩΝΑΝ,ΣΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ,ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥΝΤΗ ΚΑΙ ΓΚΡΙΖΑ.
    ΟΛΟΙ ΑΔΡΑΝΟΥΣΑΝ....
    ΟΧΙ ΟΛΟΙ....

    ΓΙΟ ΜΕΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Πλάτων θεωρούσε τους Έλληνες, ως λαό του λόγου και ουσιώδες γνώρισμα του Ελληνικού ανθρωπίνου τύπου το φιλομαθές και το φιλόσοφο, αντίθετα γνώρισμα των βαρβάρων το θυμοειδές, το επιθυμητικό και το φιλοχρήματο, γνωρίσματα κατά τον ίδιον κατώτερα.
    ” Ην συ πόλιν οικίζεις, ούχ Ελληνίς έσται;
    Δεί γι’ αυτήν, έφη” (Πολ.470 ε).
    ΤοΓιο Μπράδερ!!!..........Σπασιμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω ΑΡΕΤΗ,
    ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΜΟΧΘΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ, ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΘΗΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΒΙΟΥ,
    ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΣΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΖΗΛΕΥΤΗ ΤΥΧΗ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΚΙ ΑΔΙΑΚΟΠΟ ΜΟΧΘΟ
    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ


    Δεν μπορεί να είναι βαρβαρος ένας λαος που πρεσβεύει την ελευθερία του πνευματος! Που όταν είναι κυρίαρχος του ευατού του και καλλιεργεί τις αρετές του δημιουργεί πολιτισμό, δημιουργεί τέχνη!!!

    Είμαστε ένας λαός με αρετές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος
    Που όταν είναι κυρίαρχος του ευατού του και καλλιεργεί τις αρετές του δημιουργεί πολιτισμό, δημιουργεί τέχνη!!!

    Είμαστε ένας λαός με αρετές!!!

    καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκε μηκέτι τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας παρά τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας"
    Ισοκράτης
    Ήρθε ο καιρός να τις παιδεύσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή